۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا به استان اردبیل وارد شد
کد خبر: 3998294
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا به استان اردبیل وارد شد

استاندار اردبیل، گفت: ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا به استان اردبیل وارد شده است و شاهد تسریع در روند واکسیناسیون هستیم.

رضازاده// 100 هزار دز واکسن کرونا به استان اردبیل وارد شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، 27 شهریورماه، در بازدید از مراکز واکسیناسیون شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: 100 هزار دز واکسن کرونا به استان اردبیل وارد شده و شاهد تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در استان اردبیل هستیم.

وی بیان کرد: حدود 110 هزار نفر واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در شهرستان مشگین‌شهر هستند که تاکنون 75 هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

بهنام‌جو با اشاره به پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، در این ارتباط نیز افزود: خوشبختانه اجرای این طرح را با روند مناسبی پیش می‌بریم. برنامه‌ریزی‌های ما بر این اساس است که تمامی جامعه هدف را از طرح واکسیناسیون بهره‌مند سازیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا روند واکسیناسیون به‌صورت مطلوب ادامه یابد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و در تلاش هستیم اقدامات لازم و اساسی را به‌صورت همه‌جانبه محقق کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: درصدد هستیم تا در آینده‌ای نزدیک تمامی افراد بالای 18 سال را واکسینه کرده و برای مهار پیک پنجم کرونا تمهیدات لازم را به‌ کار گیریم.

انتهای پیام
captcha