تزریق دو دُز واکسن؛ شرط حضور در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۰
کد خبر: 3997686
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

تزریق دو دُز واکسن؛ شرط حضور در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۰

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، گفت: سهمیه تخصیص یافته از سوی کشور عراق برای زائران ایرانی سهمیه بالایی نیست و شرط حضور در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۰، تزریق هر دو دُز واکسن است.

دو دُز واکسن؛ شرط حضور در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۰اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به شرایط حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین، اظهار کرد: سهمیه تخصیص یافته از سوی کشور عراق برای زائران ایرانی سهمیه بالایی نیست و شرط حضور در این راهپیمایی عظیم، تزریق هر دو دُز واکسن است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد بخشی از این افراد جزو اولویت‌های دریافت واکسن کرونا بوده‌اند و واکسن دریافت کرده‌اند، افزود: اولویت حضور با افرادی است که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اما در صورتی که شخصی جزو اولویت‌ها نبوده باشد نیز می‌تواند با ارائه تست پی سی آر منفی در راهپیمایی ۱۴۰۰ حضور یابد، اما اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اولویت با افرادی است که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

هوشیار، تصریح کرد: امسال برای خدمات‌رسانی به راهپیمایان اربعین حسینی ۵ موکب به استعداد ۳۶ نفر ساماندهی شده است که این موکب‌ها غالبا در شهر‌های بلد، دیوانیه، مسیر نجف و کربلا استقرار یافته و به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، گفت: خادمان باید حتما دو دُز واکسن را تزریق کرده و در قالب موکب‌ها بصورت هوایی سفر کنند و تمامی هزینه بر عهده خودشان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha