توجه به آموزه‌های قرآنی در تمامی حوزه‌ها نتیجه‌بخش است
کد خبر: 3997679
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

توجه به آموزه‌های قرآنی در تمامی حوزه‌ها نتیجه‌بخش است

شهردار اردبیل، گفت: با توجه به این که آموزه‌های قرآنی، بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، بنابراین بایستی در تمامی امور این مهم را مورد توجه قرار داده و برای رسیدن به این هدف گام برداریم.

رضازاده// توجه به آموزه‌های قرآنی در تمامی حوزه‌ها نتیجه‌بخش استبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، 24 شهریورماه، در مراسم تجلیل از دانش‌‌آموزان حافظ قرآن کریم در اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به سمت و سوی حوزه قرآنی است.

وی گفت: امیدواریم که خداوند متعال ما را در همه حال عامل به دستورات مبیّن و هدایت‌گر این مصحف شریف، قرآن کریم قرار دهد.

شهردار اردبیل، بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و دستیابی به اهداف مهم در این زمینه است که امیدواریم نسل جوان و امروزی، در این مسیر معنوی و دارای قداست قرار گیرند.

صفری تصریح کرد: با توجه به این که آموزه‌های قرآنی، بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، بنابراین بایستی در تمامی امور این مهم را مورد توجه قرار داده و برای رسیدن به این هدف گام برداریم.

وی اظهار کرد: امید می‌رود برای رفع مشکلات و موانع جامعه در تمامی حوزه‌ها نیز از بحث قرآنی بهره‌گیری شود تا راهکارهایی نتیجه‌بخش در این زمینه حاصل آید.

گفتنی است؛ محمود صفری، شهردار اردبیل در حوزه قرآنی و فرهنگی تجربیات گران‌سنگی داشته و به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه غیرانتفاعی دارالقرآن الکریم استان اردبیل نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha