مسئولان اردبیلی مدیران و سرمایه‌گذاران کاربلد را حمایت کنند
کد خبر: 3998974
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

مسئولان اردبیلی مدیران و سرمایه‌گذاران کاربلد را حمایت کنند

امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های مربوطه، مدیران کاربلد در حوزه صنعتی را حمایت همه‌جانبه کنند.

مسئولان اردبیلی مدیران و سرمایه‌گذاران کاربلد را حمایت کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، 30 شهریورماه، در بازدید از کارخانه پروفیل شهرک‌های صنعتی اردبیل، اظهار کرد: این مجموعه جزو مجموعه‌های فاخر است و محصولات تولید شده در این کارخانه به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه پروفیل جزو مجموعه‌های پیشرفته و دارای تکنسین و کارکنان متخصص بوده که در خاورمیانه و کشورمان جایگاه ویژه‌ای دارد و زمینه اشتغال‌زایی ویژه‌ای را نیز به دنبال داشته است.

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: وقتی یک مدیر صنعتی می‌تواند موفق عمل کند باید حمایت شود، چرا که این مجموعه برای دستیابی به اقتدار سیاسی و اقتصادی نیاز به توسعه و پیشرفت روزافزون دارد.

عاملی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری همه‌ ادارات مجوزهای لازم برای فعالیت این کارخانه صادر شده و فقط با یکی از ادارات مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه مشکل آن نیز حل شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری هم‌دیگر در راستای توسعه سرمایه‌گذاری استان گام‌های اساسی برداشته شده و بتوانیم با اتکا به توان داخلی مشکل بیکاری و اقتصادی را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام
captcha