به گزارش ایکنا از آذربایجانغربی، حجتالاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجانغربی، 18 شهریورماه، در جلسه تبیین سیاستهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: در هر سازمانی برنامهریزی برای رسیدن به اهداف در آینده و سیستم ارزیابی وجود دارد که مفهوم اصلی هر سازمانی را ارائه میدهد.
وی افزود: ما به عنوان سازمان فرهنگی و هنری اهدافی داریم که برای ما مشخص شده و همگی درصدد دستیابی به آنها هستیم و از آنجایی که در هر سیستمی مردم و مسئولین انتظارات و مطالباتی از هم دارند باید با ارائه خدمات بهتر در جهت رفع این انتظارات تلاش کرد.
حجتالاسلام خدایاری، بیان کرد: نتیجه تعدادی از ارزیابیها از عملکرد این نهاد، وجود نارضایتی بوده که برخی از نارضایتیها در خصوص امنیت، تعامل و شایعات مطروحه است که این نارضایتی در صورت ادامه به تعامل و ارتباطات آسیب بسیاری زده و در صورت عمیق شدن خطرناک میشود.
وی ادامه داد: باید مدیریت و خدمات شفاف باشد تا رضایت ارباب رجوع در هر نهاد و سازمانی جلب و شبهات به وجود آمده در عملکرد ادارات از بین برود و توازن انتظارات و خدمات بین مردم و مسئولان برقرار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانغربی، تصریح کرد: اعتبار هر سیستم و کشوری مردم آن هستند و برای حفظ و بقای سیستم از انرژی و وجود مردم باید بهرهمند شد تا محبوبیت سیستم در بین ملت افزایش یابد و این امر در صورتی اتفاق میفتد که ادارات و نهادها وظیفه خود را به نحو شایسته انجام داده و مردم از خدمات راضی باشند.
انتهای پیام