توزیع ۱۶۶ تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3995484
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

توزیع ۱۶۶ تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: 166 دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات هوشمند الکترونیکی استان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: تأمین تجهیزات آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی در راستای توسعه عدالت آموزشی از جمله خدمات این نهاد به خانواده‌های نیازمند است.

وی با اشاره به برگزاری آنلاین کلاس‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و ضرورت تهیه تجهیزات الکترونیکی هوشمند برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، افزود: تاکنون یک هزار و 138 دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری ضمن تقدیر از کمک‌های خیران، مؤسسات خیریه و بانک‌ها در تأمین هزینه‌های خرید این تجهیزات، اضافه کرد: همچنین 166 دستگاه تبلت دیگر نیز با مشارکت بانک سپه تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن مناطق محروم استان توزیع شده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند، اضافه کرد: همچنین کد دستوری #038*8877* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود، شش هزار دانش‌آموز و یک هزار و 65 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha