تبیین دستاوردهای نیروهای مسلح یکی از اولویت‌های اصحاب رسانه باشد
کد خبر: 3989308
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

تبیین دستاوردهای نیروهای مسلح یکی از اولویت‌های اصحاب رسانه باشد

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح یکی از اولویت‌های کاری اصحاب رسانه باشد و همانگونه که نیروهای مسلح تاکنون در کنار اصحاب رسانه به پیشرفت‌های زیادی رسیده اند نیاز است این هم‌افزاییادامه پیدا کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد صادقیان، ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، امروز، 17 مرداد در مراسم تکریم و تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس، به سالروز شهادت شهید عباس بابایی و شهید صارمی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به حوزه خبر و رسانه توجه ویژه دارند. ازاین رو رسالت خطیر خبرنگاری رسالتی مهم و با اهمیت تلفی می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از اتفاقات و رخ‌دادهای دستگاه‌ها نیازمند اطلاع‌رسانی است و حضور خبرنگاران به مانایی آنان کمک می‌کند. نقش اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس و در مجموعه 42 سال اخیر غیرقابل انکارست، این فعالان حوزه فرهنگی به‌عنوان افسران جنگ نرم مقابل دشمنان نقش‌آفرینی دارند.

صادقیان به سالروز شهادت شهید بابایی نیز اشاره و ادامه داد: شهید عباس بابایی فرمانده‌ای مقتدر، مدیر، باتجربه و انقلابی بود که خدمات بسیار گسترده‌ای برای انقلاب و نیروهای مسلح به ماندگار گذاشت و فرا رسیدن سالگرد شهادت این بزرگمرد فرصتی مناسب برای تبیین سیره ارزشمند این بزرگوار است.

صادقیان اضافه کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند و دستان توانمند اصحاب رسانه همواره یاریگر نیروهای مسلح و پیشبرد اهداف آنان بوده است. خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح در مسیر آگاهی مردم گام برمی دارند. تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح یکی از اولویت‌های کاری اصحاب رسانه باشد و همانگونه که نیروهای مسلح تاکنون در کنار اصحاب رسانه به پیشرفت‌های زیادی رسیده اند نیاز است این هم‌افزایی ادامه پیدا کند.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اظهار کرد: فرصت، اهمیت و ظرفیت فعالیت در فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و اگر به این مؤلفه به‌عنوان فرصت طلایی نگاه شودف قظعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت همواره گوش به فرمان ولایت برای دفاع همه جانبه از حریم میهن اسلامی در میدان حضور دارند و تا آخرین نفس مجاهدانه نقش‌آفرین هستند.

صادقیان بیان کرد: تجدید میثاق حماسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در 19 بهمن سال 57، کمر دشمن بعثی را شکست و بسیاری از توطئه‌ها علیه ملت ایران و کشور را خنثی کرد. یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه است و اصحاب رسانه نقش به سزایی در این راستا دارند و باید در این مسیر همواره ثابت قدم باشند.

انتهای پیام
captcha