مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3986432
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در خوی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: چهل و چهارمین مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه به میزبان امامزاده سیدبهلول خوی خواهد بود.

ارسالی| چهل و چهارمین مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف در خوی برگزار می‌شودحافظ ابراهیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته در آذربایجان غربی به پایان رسید که این مرحله در چندین شهرستان استان از جمله ارومیه، ماکو، خوی و تکاب برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله 490 نفر از متسابقین در رشته‌های مختلف  حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت و تحقیق و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت از میان آنها 150 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات روزهای 19 و 20 مرداد در دو بخش خواهران و برادران در امامزاده سیدبهلول برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: افراد برگزیده در مرحله استانی به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف راه خواهند یافت که اطلاع‌رسانی‌های مربوط به زمان و مکان برگزاری آن اعلام خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی اوقاف از جمله مهمترین مسابقات قرآنی کشور است که از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و شرکت‌کنندگان در این مسابقات جزء بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha