هیچ پروژه‌ای بدون درنظرگیری پیوست‌های زیست‌محیطی اجرا نمی‌شود
کد خبر: 3986191
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

هیچ پروژه‌ای بدون درنظرگیری پیوست‌های زیست‌محیطی اجرا نمی‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، گفت: هیچ پروژه‌ای بدون در نظر گرفتن پیوست‌های زیست‌محیطی نباید اجرا شود و برنامه‌ریزی جدی مسئولان در زمینه حفظ اکوسیستم منطقه، کنترل و هدایت سیلاب‌های فصلی، مکانیزاسیون سیستم‌های آبیاری تداوم یابد.

رضازاده// هیچ پروژه‌ای بدون درنظرگیری پیوست‌های زیست‌محیطی اجرا نمی‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود عباس‌زاده‌مشگینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، سوم مردادماه، در دیدار با مدیران کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امور عشایری و محیط زیست استان در دفترش، اظهار کرد: بر مبنای اصول توسعه پایدار و بر اساس اصل توسعه متوازن، شاخص‌ها باید متناسب و متوازن با همدیگر رشد کنند.

وی افزود: هیچ پروژه‌ای بدون در نظر گرفتن پیوست‌های زیست محیطی نباید اجرا شود و به همین منظور از مسئولان انتظار داریم همکاری و مشارکت‌های لازم را برای تحقق اهداف مورد نظر داشته و برای ارتقای استان اردبیل در تمامی حوزه‌ها تلاش کنند که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: بایستی یک برنامه علمی، به روز و مبتنی و سازگار با واقعیات تدوین و با سرعت تمام عملیاتی شود، خصوصاً در حوزه مدیریت منابع آب باید بالاترین سرعت و برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، خواستار برنامه‌ریزی جدی مسئولان مربوطه در زمینه حفظ اکوسیستم منطقه، کنترل و هدایت سیلاب‌های فصلی، مکانیزاسیون سیستم‌های آبیاری و برچیده شدن روش‌های قدیمی کشاورزی با ارائه خدمات مناسب به کشاورزان شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: هم‌اکنون تمهیدات لازم برای اجرای پروژه‌های لازم در استان در دستور کار قرار گرفته تا با در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز استان پروژه‌ها را به مرحله اجرایی درآورده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha