شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل فراهم می‌شود
کد خبر: 3985376
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل فراهم می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل،‌ با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

رضازاده// شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل فراهم می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، داوود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، 29 تیرماه، در جلسه شورای اداری اردبیل، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل،‌ با جدیت در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور تا پایان امسال پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه و تکمیل پروژه‌ها مبنای کار قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شرایط تسهیل در صدور مجوزها برای رونق تولید و کارآفرینی فراهم شده و به همین منظور برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کوتاه‌ترین زمان مجوز سرمایه‌گذاران در بخش تولیدی و گردشگری اعم از صنعتی و کشاورزی صادر می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل، بیان کرد: با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته در این زمینه اشتغال‌زایی و رونق تولید و اقتصاد به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده که به همین منظور برای توسعه و تقویت واحدهای صنعتی اولویت برخوردار است.

شایقی تصریح کرد: تلاش برای تدوین آمایش سرزمین استانی و توسعه سند شهرستان‌ها به عنوان اولویت اساسی است که به همین منظور، استفاده از ظرفیت‌های اشتغال جدید به صورت مستمر حمایت می‌شود و تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: توسعه و تقویت واحدهای صنعتی اولویت اساسی است که به همین منظور طرح‌های متعدد صنعتی، تولیدی و خدماتی در استان اردبیل مطرح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: اجرای 82 طرح مهم صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل در سال گذشته محقق شده که فرصت اشتغال‌زایی برای جوانان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha