زمان برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل اعلام شد
کد خبر: 3983511
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

زمان برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل اعلام شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: زمان برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به تفکیک شهرستان‌های اردبیل 24 و 25 تیرماه اعلام شد.

رضازاده// زمان برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل اعلام شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، 21 تیرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری چهل و چهارمین مرحله مسابقات قرآن کریم در اردبیل، اظهار کرد: اوقاف استان به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور خوشبختانه در طول سال‌های اخیر خوش درخشیده و جایگاه واقعی خود را کسب کرده است.

وی افزود: به همین منظور زمان برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به تفکیک شهرستان‌های اردبیل 24 و 25 تیرماه اعلام شده و این دوره از مسابقات در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی به مرکزیت گرمی و شهرستان‌های خلخال و کوثر به مرکزیت خلخال و مشگین‌شهر در تاریخ ۲۴ تیر ماه و شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و اردبیل به مرکزیت اردبیل در تاریخ ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و حفظ در گروه‌های خواهران و برادران بالای 18 سال در نظر گرفته شده که 300 نفر از استان‌ اردبیل برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

ستوده بیان کرد: در مقایسه با برگزاری دوره قبل مسابقات قرآنی، این دوره از مسابقات، نشان از افزایش 120 درصدی شرکت‌کنندگان و ترویج فرهنگ ارزشمند مسابقات قرآنی در استان اردبیل دارد.

انتهای پیام
captcha