استان اردبیل جزو پنج استان برتر کشور در حوزه قرآنی است
کد خبر: 3983214
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

استان اردبیل جزو پنج استان برتر کشور در حوزه قرآنی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: استان اردبیل با قرارگیری در زمره پنج استان برتر کشور در حوزه قرآنی، درخشش حافظان و قاریان قرآن را رقم خواهد زد.

رضازاده// استان اردبیل جزو پنج استان برتر کشور در حوزه قرآنی استحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل فرزندانی برومند را به عنوان حافظ قرآن در سطح ملی و جهانی پرورش داده و امیر هادی بایرامی به عنوان یک اعجوبه قرآنی توانسته رکود حفظ قرآن را به عنوان روشندل پاک ضمیر به اسم خود ثبت و در تاریخ ماندگار کند.

وی بیان کرد: تلاش اساتید قرآنی در حفظ قرآن شایسته تقدیر و قدردانی است، چرا که ترغیب و تشویق به این امر ارزشمند اولویت اساسی بوده و استان اردبیل با قرارگیری در زمره پنج استان برتر کشور در حوزه قرآنی درخشش حافظان و قاریان قرآن را رقم خواهد زد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، افزود: برگزاری مسابقات مختلف قرآنی با حضور حافظان و علاقه‌مندان قرآنی در رشته‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه شناسایی استعدادهای بی‌نظیر در این بخش اولویت اساسی است.

ستوده بیان کرد: در حال حاضر نیز در تمامی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این استان محافل انس با قرآن اعم از ترتیل‌خوانی، قرائت و حفظ قرآن برپاست و ما امیدواریم خانواده‌ها فرزندان خود را برای حضور در این محافل ترغیب و تشویق کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی استعدادهای بی‌نظیر در این بخش اولویت اساسی است که قطعاً در بخش‌های مختلف می‌توان به تحقق اهداف مورد نظر کمک کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: اردبیل در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی دارای افتخارات فراوانی بوده و در جهت حمایت از فعالیت‌های مذهبی، تمامی بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان در اختیار مؤسسات قرآنی قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha