نقش خاندان شیخ صفی‌الدین اردبیلی موهبت ایران اسلامی است
کد خبر: 3979039
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

نقش خاندان شیخ صفی‌الدین اردبیلی موهبت ایران اسلامی است

مدیرکل امور استان‌های دیوان محاسبات کشور، گفت: اردبیل یک موهبت الهی برای ایران اسلامی بوده و نقش خاندان شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رضازاده// نقش خاندان شیخ صفی‌الدین اردبیلی موهبت ایران اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، روح‌الله اکبری، مدیرکل امور استان‌های دیوان محاسبات کشور، 30 خردادماه، در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مهم استان در حوزه گردشگری، می‌توان اقتصاد استان را از این طریق مدیریت کرد، چرا که این حوزه در استان اردبیل قابلیت‌های بالقوه‌ای را داراست.

وی با اشاره به این که استان اردبیل به عنوان دستگاه اجرایی برتر برای معرفی به دیوان محاسبات کشور انتخاب شده است، گفت: تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم با درنظرگیری شاخصه‌های خاص گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان را جزو استان‌های هدف گردشگری کشور قرار دهیم.

مدیرکل امور استان‌های دیوان محاسبات کشور، گفت: خوشبختانه اقدامات انجام یافته در سطح استان برای توسعه حوزه گردشگری و رونق اقتصادی از این طریق بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است در این زمینه با مشارکت و همکاری‌های بیشتر تصمیمات اساسی و مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

اکبری تصریح کرد: اردبیل یک موهبت الهی برای ایران اسلامی است و نقش خاندان شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است که امیدواریم با اقدامات به عمل آمده اقدامات راهگشا و گره‌گشایی برای تسهیل امور و جلوگیری از مشکلات موجود را پیاده‌سازی کنیم.

وی اظهار کرد: ارتباط دیوان محاسبات استان نیز با میراث فرهنگی قابل قبول بوده و نیاز است تا این ارتباطات و برنامه‌ها بیش از پیش توسعه یابد تا به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha