انتقام خون شهدا با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های انتخابات
کد خبر: 3975614
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

انتقام خون شهدا با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های انتخابات

مسئول خانه قرآنی بنت‌الهدی اردبیل، با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی، انتقام خون شهدای والامقام همچون اژدری‌ها است، گفت: بیش از 42 سال است که دشمنان این آب و خاک تلاش می‌کنند تا با استفاده از کوچکترین فرصت در اراده مردم به ویژه جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند خلل وارد کرده و به تضعیف انقلاب بپردازند.

ندایی / انتقام خون اژدری‌ها یعنی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های انتخابات ۱۴۰۰مسها شیخ رحیمی، مسئول خانه قرانی بنت‌الهدی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی، انتقام خون شهدای والامقام همچون اژدری‌ها است، گفت: بیش از 42 سال است که دشمنان این آب و خاک تلاش می کنند تا با استفاده از کوچکترین فرصت در اراده مردم به ویژه جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند خلل وارد کرده و به تضعیف انقلاب بپردازند.

وی بیان کرد: آن‌هایی که امروز دنبال انتقام خون شهیدان انقلاب، شهید فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی‌ها هستند، باید با حضور در پای صندوق‌های رای انتقام بگیرند.

شیخ رحیمی، خاطر نشان کرد: مردم اصل، میزان، ولی نعمت و ارباب هستند و هر کسی که امروز و فردا می‌خواهد برای مردم برنامه‌ریزی کند و تصمیم بگیرد، خادم مردم است، امروز برای اینکه بر یک تار موی کودکان مردم غبار نا امنی نشیند، جان خود را تقدیم می‌کنیم.

مسئول خانه قرآنی بنت‌الهدی، ایثار و فداکاری سربازان ولایتی چون صیاد شیرازی که جانانه برابر نفاق مبارزه کرد و پرچم ولایت را بر فراز دشوارترین سنگرها برافراشت را یادآور شد و گفت: این قهرمان بزرگ نیز پس از مجاهدت‌های فراوان به شهادت رسید که این گویای مظلومیت مجاهدان در راه خدا است.

وی با بیان اینکه حاج اژدر شهید ملی و نماد واقعی دولتمرد حزب الهی و جهادی کشور است، گفت: شایسته است مسئولان عالی رتبه استان این نماد و اسوه جهاد و مقاومت را الگوسازی کنند تا مدیران کنونی با الهام از سیره عملی وی به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

شیخ رحیمی، تاکید کرد: حضور در جبهه و جهاد در دفاع مقدس خوب و زیبا است ولی وفادار ماندن به ولایت زیباتر است و شهدا بارها وفاداری خود به ولایت را عملا به اثبات رساندند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در مسائل پیش رو غفلت نشود، خیمه معاویه در حال سقوط است و این خیمه زمانی به سقوط قطعی منجر خواهد شد که مردم با احساس مسئولیت و صادقانه و با نیت صالحانه پای صندوق‌های رای حاضر شده و حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.

انتهای پیام
captcha