اسکان مسافر در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود ممنوع شد
کد خبر: 3975385
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

اسکان مسافر در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود ممنوع شد

رابط فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، گفت: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود به منظور اعمال محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا در ایام تعطیلات نیمه خرداد اسکان نخواهد داشت.

رضازاده// اسکان مسافر در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود ممنوع شدابراهیم اسبری، خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود به منظور مقابله با بیماری کرونا در ایام تعطیلات نیمه خرداد ماه پذیرش و اسکان نخواهد داشت.

وی افزود: به دلیل اعمال محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و تاکیدات مدافعان سلامت مبنی بر پرهیز از سفر در تعطیلات نیمه خرداد ماه، پذیرش و اسکان زائر و مسافر در زائرسرای امامزاده سیدبراهیم(ع) شهر لاهرود ممنوع است.

اسبری با بیان این که امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود اولین و تنها امامزاده ای بوده که در شهرستان مشگین‌شهر دارای زائرسرا با امکانات رفاهی و بهداشتی جهت اسکان موقت است، تصریح کرد: به دلیل وضعیت کنونی جامعه ناشی از بیماری کرونا از همه زائران و مسافران تقاضا می‌شود به منظور مقابله با شیوع مجدد بیماری کرونا از درخواست اسکان در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) خودداری کنند.

خادم افتخاری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود با اشاره به اینکه شکست ویروس کرونا در گرو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا است، بیان کرد: پس از ریشه‌کنی ویروس کرونا و ایجاد شرایط عادی در کشور، زائر سرای امامزاده سید ابراهیم(ع) پذیرای زائران و مسافران از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد بود.

وی افزود: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود به همت هیت امنای امامزاده و تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه مشگین شهر در سال ۱۳۷۸ احداث شده است.

انتهای پیام
captcha