ممنوعیت پذیرش مسافران تعطیلات عیدفطر در بقاع متبرکه شهر لاهرود
کد خبر: 3971320
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

ممنوعیت پذیرش مسافران تعطیلات عیدفطر در بقاع متبرکه شهر لاهرود

خادم افتخاری و عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، گفت: اسکان زائران و مسافران در ایام تعطیلات عید سعید فطر با عنایت به وضعیت اضطراری ناشی از شیوع کرونا در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود ممنوع است.

ممنوعیت پذیرش مسافران تعطیلات عیدفطر در بقاع متبرکه شهر لاهرودابراهیم اسبری، خادم افتخاری و عضو فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: اسکان زائران، گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات عید سعید فطر با عنایت به وضعیت اضطراری ناشی از گسترش شیوع بیماری کرونا در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی افزود: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) همه ساله در ایام تعطیلات عید سعید فطر پذیرای میهمانان از اقصی نقاط کشور بود و زمینه یک سفر تفریحی و زیارتی را برای زائران، گردشگران و مسافران فراهم می کرد اما در ایام تعطیلات عید فطر سال جاری به منظور پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل خواهد شد.

اسبری، تصریح کرد: زائر سرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) که به نام مبارک آن حضرت مزین و متبرک شده در ضلع شمالی مرقد مطهر این امامزاده جلیل‌القدر واقع است و با دارا بودن امکانات رفاهی و بهداشتی کافی همه ساله هزاران گردشگر و زائر را بسوی خود فرا می‌خواند.

خادم افتخاری و عضو کانون فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم(ع)، یاد آور شد: کوهنوردان کوه سبلان و مسافران چشمه سارهای آبگرم معدنی نیز تاکنون از خدمات این زائر سرا بهره‌مند شده اند و فضای دلنشین و آرامش بخشی برای آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امامزاده سید ابراهیم(ع) اولین و تنها امامزاده ای بوده که در منطقه مشگین شهر دارای زائر سرا هست، بیان کرد: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) به همت هیئت امنای امامزاده و تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه مشگین شهر در سال 1387 احداث شده است.

انتهای پیام
captcha