دولت برای زمامداری امور اجرایی کشور به دنبال رفع مشکلات باشد
کد خبر: 3975161
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

دولت برای زمامداری امور اجرایی کشور به دنبال رفع مشکلات باشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: انتظار می‌رود دولت آینده مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در نظر بگیرد و برای زمامداری امور اجرایی کشور، حل مشکلات را دنبال و پیگیری کند.

رضازاده// ولایتمداری شاخصه اصلی دولت انقلابی است / دولت برای زمامداری امور اجرایی کشور به دنبال رفع مشکلات باشدحجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: دشمنان با برهم زدن معادلات انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های شوم و خطا‌های خود هستند که حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: دولت آینده بایستی کابینه قوی داشته باشد تا سرنوشت کشور و آینده مملکت روزنه امیدی پیدا کند و در انتخابات بعدی مردم با حضور پرشورتر به دنبال انتخاب فرد اصلح باشند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باید برحسب واقعیت و اقدامات عملی باشد، چرا که مردم دیگر شعار نمی‌خواهند بلکه دولتی می‌خواهند که ولایتمداری، کارآمدی و انقلابی‌گری را مبنای کار‌های خود قرار دهد.

موسوی ادامه داد: برون‌رفت از مشکلات فعلی کشورمان نیازمند اتخاذ تدابیر اساسی و مهم توسط رئیس‌جمهور آینده است که انتظار می‌رود دولت آینده مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در نظر بگیرد و برای زمامداری امور اجرایی کشور، حل مشکلات را دنبال و پیگیری کند.

وی تصریح کرد: مردم از دولتمردان چرایی کار‌ها را می‌خواهند و مشارکت مردمی در اجرا و امور کار‌ها لازمه اساسی و مهم است، چرا که مردم بهترین داور نحوه عملکرد دولت هستند و از برخی کار‌های دولت دوازدهم رضایت ندارند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: وجود تحریم‌ها بی‌اثر نیست، اما این که بخواهیم تمامی مشکلات را برگردن تحریم‌ها بیندازیم یک نوع خود تحریمی است، در حالی که تحریم فرصت خوبی برای توسعه تولیدات و رونق‌بخشی به آن است.

انتهای پیام
captcha