نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس در اردبیل حمایت می‌شوند
کد خبر: 3974730
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس در اردبیل حمایت می‌شوند

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: در راستای توانمندسازی و تقویت‌ نویسندگان نوقلم و استعداد‌های جوان، نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شوند.

نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس در اردبیل حمایت می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حاتم رسولی، مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۱۰ خردادماه، در کارگاه «نویسندگی دفاع مقدس» در محل موزه دفاع مقدس اردبیل، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی و تقویت‌ نویسندگان نوقلم و استعداد‌های جوان، نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شوند.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های دفاع مقدس با هدف بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس و بیان رویداد‌ها و خاطرات آن‌ها بوده تا نویسندگان نوقلم بتوانند با پرداخت به این مسائل قلم زده و با کمک مدرسان و نویسندگان برتر استان جزو نویسندگان مطرح این حوزه در استان شوند.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ادامه داد: ایجاد انگیزه برای نوشتن خاطرات روزشمار فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌ها می‌تواند روزنه‌ای برای تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس در استان باشد.

رسولی خاطر نشان کرد: بیان جزئیات وقایع و تصویرسازی جزو موارد کلیدی و حائز اهمیت برای کسب موفقیت نویسندگان است که بتوانند با چگونگی به تصویر کشیدن وقایع آن را در بین اذهان عمومی تداعی و در بین آن‌ها تأثیرگذاری‌های لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند که باید تمام سعی و تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های معنوی این قشر ارزشمند به‌کار گرفته و به اهداف و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha