توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سلماس
کد خبر: 3966888
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سلماس

جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در سال جاری ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این شهرستان توزیع می‌شود.

ارسالی| توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه سلماس روز گذشته، ۴ اردیبهشت در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سال جاری در این شهرستان اظهار کرد: این مرحله به مناسبت ماه رمضان و کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا اجرا می‌شود.

وی افزود: در این مرحله دو هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بین تعدادی از نیازمندان سلماس که توسط پایگاه‌های بسیج محلات و هیئت‌های امنای مساجد شناسایی شده، توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه سلماس ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز ۶ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد که شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، گوشت، رب، قند و پنیر بود. علاوه بر اقلام غذایی توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز در دستور کار قرار دارد تا افرادی که توان مالی برای تهیه این بسته‌ها را ندارند بتوانند با استفاده از آنها در برابر کرونا از خود محافظت کنند.

میرکاظمی‌زاده تصریح کرد: رزمایش کمک مؤمنانه تا مهار کرونا در کشور ادامه خواهد داشت و نیروهای بسیجی مانند گذشته در شرایط سخت همواره در کنار مردم خواهند بود و در این راستا از هیچ خدمتی دریغ نخواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور نیروهای بسیجی با ضدعفونی کردن معابر و کمک به پایش افراد مبتلا به کرونا سعی کردند تا خادمان خوبی برای مردم باشند.

انتهای پیام
captcha