رسانه عبری‌زبان: شرکت‌های سعودی به سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی تمایل دارند
کد خبر: 3943814
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

رسانه عبری‌زبان: شرکت‌های سعودی به سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی تمایل دارند

یک کانال تلویزیون رژیم صهیونیستی از علاقه‌مندی شرکت‌های عربستان سعودی برای سرمایه گذاری در فلسطین اشغالی گزارش داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی21، یک کانال عبری‌زبان اعلام کرد که شرکت‌های تجاری عربستان سعودی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی هستند.

شبکه تلویزیونی (کان) رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شرکت‌های سعودی از حوزه‌های مختلف علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری در تل‌آویو از طریق بحرین نشان داده‌اند. 

 این کانال عبری‌زبان اعلام کرد که شرکت‌های سعودی، نشست‌هایی را در «منامه» پایتخت بحرین برای بررسی موضوع برگزار کرده‌اند.

بر اساس گزارش مذکور، شماری از این شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند و علاقه‌مند هستند از فرصت نزدیکی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با تل‌‌آویو استفاده کنند.

این کانال رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع شرکت کننده در نشست‌ها، گفت: به نظر می‌رسد که همه چیز در عربستان سعودی در حال تغییر است.

رژیم آل سعود با وجود اینکه به ظاهر توافق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر امضا نکرده است؛ اما سال‌هاست کسانی را که عادی‌سازی روابط با اشغالگران را ترویج می‌دهند و آنهایی که از سرزمین‌های اشغالی فلسطین بازدید می‌کنند، سرزنش یا مجازات نمی‌کند.

عربستان سعودی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در ظاهر مرتبط با اجرای طرح صلح عربی می‌داند که در آن از رژیم صهیونیستی خواسته شده از مناطق اشغالی سال 1967 خارج شده، شهرک‌سازی را متوقف کرده و زمینه بازگشت آوارگان فلسطینی به وطنشان را فراهم کند. 

انتهای پیام
captcha