عمل به قرآن یعنی پایان استبداد، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها
کد خبر: 3931413
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

عمل به قرآن یعنی پایان استبداد، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها

آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی در پیامی به چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، با اشاره به اهانت عده‌ای از انسان‌های جاهل و پست در تخریب و اهانت به پیامبر اکرم(ص) و قرآن، تأکید کرد: عمل به قرآن یعنی پایان استبداد، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها. عمل به این کتاب آسمانی منجر به آزادی، اخلاق‌مداری و عزت‌طلبی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، محمد انصاری، مؤسس و بانی دارالقرآن امام علی(ع) در آیین اختتامیه  چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) پیام مرجع عالی‌قدر، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی را قرائت کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمةالله

با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر(ج) به آن مجمع محترم که به احترام قرآن کریم گردهم آمده‌اند؛ بی‌شک قرآن کریم، نسخه شفابخش بشر در برابر حوادث و کتاب هدایت و نجات انسانیت می‌باشد و سعادت تمامی بشر، عمل به دستورات آن کتاب مبین است.

آنچه در این کتاب مقدس از جانب خداوند متعال به پبامبر خاتم(ص) نازل و ابلاغ شد، انسان را از ضلالت، گمراهی و جهالت به سعادت، عزت و نورانیت راهنمایی می‌کند و عمل به قرآن، انسان را به قله می‌رساند و آنچه که امروزه شما از جانب عده‌ای انسان‌های جاهل و پست در تخریب و اهانت به پیامبر اکرم(ص) و قرآن می‌بینید برای این است که در مقابل ایشان به این نتیجه رسیده‌اند که عمل به قرآن یعنی پایان استبداد، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها. عمل به قرآن منجر به آزادی، اخلاق‌مداری و عزت‌طلبی خواهد شد و به خیال خام خود با این عمل، مانع اثرگذاری قرآن و پیامبر(ص) خواهند شد، اما باید دانست اراده خدا بر این تعلق گرفته است که قرآن کریم به عنوان کتاب سعادت و هدایت، ماندگار باشد.

در پایان از همه متسابقین و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات تشکر می‌کنم و امیدوارم دستورات این کتاب آسمانی در جامعه تشیّع عملی گردد و عدالت و انصاف برقرار شود و ریشه‌های ظلم، ستم و بی‌عدالتی رخت بربندد.

حسین نوری همدانی

پنجم آبان 1399»

انتهای پیام
captcha