اعلام زمان‌بندی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور / 10 آبان؛ آخرین زمان ثبت نام
کد خبر: 3930017
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

اعلام زمان‌بندی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور / 10 آبان؛ آخرین زمان ثبت نام

برنامه زمانی برگزاری دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اعلام شد و بر اساس آن جشنواره بیست و چهارم طی بازه زمانی آبان و آذرماه برگزار می‌شود.

اعلام زمانبندی جدید برگزاری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور / 10 آبان آخرین زمان ثبت نام

به گزارش ایکنا، مهلت ثبت نام بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور 10 آبان‌ماه سال جاری ‌اعلام شد. مراحل مختلف جشنواره نیز بلافاصله بعد از پایان زمان ثبت‌نام آغاز می‌شود. برپایی این جشنواره تا اوایل آذرماه سال جاری در مراحل مقدماتی و کشوری ادامه خواهد یافت.

آزمون بخش معارفی این دوره از جشنواره نیز اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود و پس از آن در اوایل آذرماه، مرحله سراسری بخش آوایی و اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره این جشنواره برگزار خواهد شد.

میزبان مرحله کشوری این جشنواره دانشگاه پیام نور یزد اعلام شده است.

پیش از این، زمان برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره در مهرماه اعلام شده بود، اما شرایط کرونایی و نامشخص بودن وضعیت کرونا در کشور باعث شد تا این مسابقات به امید بهبود یافتن شرایط کرونا یک ماه به تعویق بیفتد. با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شود این جشنواره نیز همچون دیگر جشنواره‌های دانشجویی به صورت مجازی برگزار شود، اما مسئولان قرآنی دانشگاه پیام نور با وجود قطعی دانستن مجازی شدن جشنواره بر روی روش اجرای آن تردید دارند.

تاکنون و به فاصله کمتر از دو هفته تا پایان زمان ثبت نام نزدیک به چهار هزار نفر در بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌اند، این رقم سال قبل بیش از 13 هزار نفر بود.

این دوره از جشنواره در شش بخش معارفی(در ۹ رشته)، آوایی (در هشت رشته)،‌ هنری(هفت رشته)، ادبی (سه رشته)، پژوهشی(دو رشته) و فناوری(دو رشته) و مجموعاً در ۳۱ رشته برگزار می‌شود. در این دوره، هر شرکت‌کننده علاوه بر حضور در یک رشته بخش آوایی می‌تواند در یکی از رشته‌های بخش معارفی نیز حضور داشته باشد.

یادآور می‌شود، برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت پیام نور به سی‌وپنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha