محافل عزاداری حرم بانوی کرامت اعلام شد
کد خبر: 3920308
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
تا ۱۵ محرم‌الحرام؛

محافل عزاداری حرم بانوی کرامت اعلام شد

محافل و مراسم عزاداری حرم بانوی کرامت از ۱۰ تا 14 شهریورماه از سوی مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محافل و مراسم عزاداری حرم بانوی کرامت از ۱۰ تا 14 شهریورماه مصادف با ۱۱ تا 15 محرم‌الحرام از سوی مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام شد.

بر اساس این گزارش؛ حجج‌اسلام گلزاده، خلیلی و آهنگران قبل از نماز ظهر و حجت‌الاسلام میرمعینی قبل از نماز مغرب در صحن صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی خواهند کرد.

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشاء از روز دوشنبه تا جمعه در صحن صاحب‌الزمان(عج) همراه با مدیحه‌سرایی عباس حیدر‌زاده و مهدی سلحشور از دیگر برنامه‌های این حرم مطهر است.

محفل ویژه هیئت نوجوانان حسینی نیز هر روز، ساعت ۱۸ در شبستان امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی حجج اسلام مؤمنی و ابراهیمی و مداحی حسن شالبافان برگزار می‌شود.

قرائت زیارت توسل با حضور هیئت جانبازان انقلاب اسلامی، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی و قرائت دعای کمیل توسط عباس حیدرزاده و دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام ضیایی و همچنین مداحی علی مالکی‌نژاد در روز شهادت امام سجاد(ع) بعد از نماز ظهروعصر از دیگر برنامه‌های حرم بانوی کرامت است.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha