معاونت قرآن و عترت با اتحادیه قرآنی تعامل و همکاری دارد
کد خبر: 3911711
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

معاونت قرآن و عترت با اتحادیه قرآنی تعامل و همکاری دارد

معاون قرآن و عترت اداره ارشاد کرمانشاه با اشاره به انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، گفت: معاونت قرآن و عترت با هر دو اتحادیه تعامل و همکاری مناسبی دارد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی در روز سوم مردادماه سال‌ جاری، بر روند برگزاری انتخابات سالم اتحادیه تشکل‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تأکید کرد.

وی به حضور ۱۸ عضو این اتحادیه در انتخابات یاد شده اشاره کرد و افزود: یکی از اهدافی که فعالان قرآنی کشور باید مد نظر داشته باشند یکدست بودن در مسیر انجام فعالیت‌های قرآنی است و توانمندسازی مؤسسات و زحمت‌کشان عرصه قرآنی با تقویت جریان قرآنی کشور میسر خواهد شد و برگزاری صحیح انتخابات پیش‌رو و تعامل بیشتر هر دو اتحادیه قطعاً در این راه تأثیرگذار است.

معاون قرآن و عترت ارشاد کرمانشاه تصریح کرد: یکی از تأکیدات معاونت قرآن و عترت به رسمیت شناختن هر دو اتحادیه و ادامه همکاری کامل اتحادیه مدغم است. اعتقاد داریم که مسیر رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور با تبلیغات خلاقانه انجام می‌گیرد و انتخابات پیش‌رو تبلیغی گسترده به اثرگذاری جریان قرآنی در کشور است.

وی گفت: رویکرد تعامل و همکاری باید سنگ بنای اتحادیه قرار گیرد؛ چرا که نیاز رفع مشکلات مؤسسات و نهاد‌های قرآنی کشور و استان کرمانشاه یکدست بودن و تلاش برای حل معضلات است و این امر تنها با هم‌صدایی و همراهی امکان‌پذیر است.

معاون قرآن و عترت ارشاد کرمانشاه در پایان بیان کرد: انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری تشکل‌های قرآنی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha