نامه اسماعیل هنیه به سیدحسن نصرالله درباره اوضاع فلسطین
کد خبر: 3909076
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

نامه اسماعیل هنیه به سیدحسن نصرالله درباره اوضاع فلسطین

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان، نامه اسماعیل هنیه درباره تحولات اخیر فلسطین را به نماینده رهبر حزب‌الله لبنان تسلیم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العهد، احمد عبدالهادی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس، نامه رئیس دفتر حماس را به حسن حب‌الله، مسئول امور فلسطین در حزب‌الله لبنان تقدیم کرد.

این نامه درباره تصمیم رژیم صهیونیستی به الحاق کرانه باختری و معامله قرن است و اسماعیل هنیه در آن، خطرهای موجود در قضیه فلسطین و منطقه پس از اعلام این طرح‌های آمریکایی اسرائیلی را خاطرنشان کرده و خواستار اتحاد و تلاش برای مقابله با این مخاطرات شده است.

نماینده حماس همچنین درباره اوضاع پناهندگان فلسطینی در لبنان گفت که آنها در اوضاع اقتصادی دشواری زندگی می‌کنند و خواستار به رسمیت شناخته شدن حقوق مدنی و انسانی فلسطینیان مقیم لبنان شد. وی از «آنروا» خواست به وظیفه خود عمل کند و یک برنامه کمک فوری را به این پناهندگان به اجرا بگذارد.

حسن حب‌الله نیز در این دیدار بر پشتیبانی حزب‌الله لبنان از مردم فلسطین و مقاومت آنها در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: به لطف مقاومت مردم فلسطین، این توطئه‌ها هرگز به سرانجام نخواهد رسید. وی همچنین اعلام کرد حزب‌الله برای کاهش آلام پناهجویان فلسطینی در لبنان تلاش می‌کند.
انتهای پیام
captcha