دیدار گروه‌های فلسطینی و لبنانی درباره طرح الحاق کرانه باختری
کد خبر: 3899983
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

دیدار گروه‌های فلسطینی و لبنانی درباره طرح الحاق کرانه باختری

گروه‌های مقاومت فلسطین و جنبش امل لبنان در نشستی در بیروت، مسائل اخیر فلسطین به ویژه طرح رژیم صهیونیستی در الحاق بخشی از کرانه باختری را بررسی کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از «الکوثر»، نشست گروه‌های فلسطینی با «محمد الجباوی»، مسئول روابط فلسطینی جنبش امل لبنان، روز گذشته، 29 اردیبهشت، در مقر جنبش حماس در بیروت برگزار شد.
 
حاضران در این نشست در بیانیه‌ای از امت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان از جمله نخبگان سیاسی و فرهنگی و شخصیت‌های ملی خواستند که با قاطعیت در برابر توطئه‌های صهیونیست‌ها و طرح معامله قرن ترامپ ایستادگی کنند.
 
در این بیانیه‌ گروه‌های فلسطینی و لبنانی خواستار همبستگی همه ملت‌ها با ملت فلسطین و اقدام جدی برای شکست تلاش‌های سازشکاران با رژیم صهیونیستی شدند. همچنین بر ضرورت مقابله با اشغالگری اسرائیل و حامیان آمریکایی آن در جریان الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی و یهودی‌سازی قدس و توسعه شهرک‌سازی صهیونیستی پافشاری کردند.
 
علاوه بر این، گروه‌های فلسطینی و لبنانی بر لزوم حمایت از پایداری ملت فلسطین در بازیابی حق بازگشت به وطن خود و دستیابی آنها به حقوق خود تأکید کردند.
انتهای پیام
captcha