آمادگی مؤسسات قرآنی خوزستان برای شرکت در انتخابات اتحادیه قرآنی کشور
کد خبر: 3905746
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

آمادگی مؤسسات قرآنی خوزستان برای شرکت در انتخابات اتحادیه قرآنی کشور

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم کشوری گفت: 32 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی فعال استان می‌توانند در این برنامه حضور یابند و در تعیین هیئت مدیره اتحادیه کشوری تأثیرگذار باشند.

آمادگی مؤسسات قرآنی خوزستان برای شرکت در انتخابات اتحادیه قرآنی کشور

سیده مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره آخرین و چهارمین نشست مدیران عامل اتحادیه‌های مدغم قرآنی استان‌ها که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: مهم‌ترین موضوع مطرح شده در این نشست، تصمیم‌گیری برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم کشوری است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی اعلام شده، این برنامه چنانچه شرایط فراگیری کرونا مانع نشود، قرار است 19 و 20 تیر با حضور 600 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی کشور برگزار شود.

موسوی‌زاده با اعلام آمادگی اتحادیه استان خوزستان برای حضور در این انتخابات گفت: 32 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی فعال استان خوزستان می‌توانند در این برنامه حضور یابند و در تعیین هیئت مدیره اتحادیه کشوری تأثیرگذار باشند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان همچنین درباره وضعیت پرداخت وام به مؤسسات در پی تعطیلی‌های اخیر، گفت: پیگیری‌ها برای این موضوع در سطح کشور ادامه دارد و هنوز به نتیجه روشنی نرسیده است. اما مقرر شد شورای توسعه قرآنی بودجه‌ای را به صورت کمک بلاعوض به همه مؤسسات تخصیص دهد. بر همین اساس فرمی برای همه مدیران مؤسسات ارسال شد تا مهم‌ترین فعالیت‌های‌ خود را در سال 98 گزارش دهند. مؤسساتی که این فرم را تکمیل کند، از این کمک بلاعوض به مبلغ 2 میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha