نشست مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور 19 تیر برگزار می‌شود
کد خبر: 3905373
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

نشست مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور 19 تیر برگزار می‌شود

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور گفت: شانزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور 19 تیر ماه برگزار می‌شود.

نشست مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران جلسه هم‌اندیشی مدیران قرآنی عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران، ۲۷ خردادماه در سالن کنفرانس اداره ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.
در این نشست حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از طریق ویدئو کنفرانس درباره ادغام اتحادیه ها به تحولات مثبت در کشور اشاره کرد و گفت: به فرایندی رسیدیم که مجمع عمومی ۶۰۰ نفره شامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه موسسات به عنوان اتحادیه مدغم رای‌گیری خواهد شد که در این راستا ۳۰۰ نفر از اعضای شرکت‌کننده باید عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور باشند.
وی ادامه داد:، چون قبلا اتحادیه رای به عدم ادغام داده، مجددا باید مجمع عمومی تشکیل شود و در تصمیم‌گیری آن اگر رای به عدم ادغام داده شود، اعضا نمی‌توانند شرکت کنند و در غیر این‌صورت در مجمع ۶۰۰ نفره که در ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.
محمدی گفت: شانزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در ۱۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نشست مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شود
در ابتدای این مراسم محمدرضا پیرزاد عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و نماینده آن اتحادیه در مازندران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه کشوری و وضعیت اتحادیه در حال حاضر پرداخت.
وی با اشاره به چگونگی امکانات و درآمدزایی موسسات و استقلال مالی آنان، افزود: بوم‌گردی دینی و گردشگری به سبک موسسات قرآنی، فعالیت موسسات در سواحل خزر، تبلیغ و ترویج در روستا‌ها و همکاری با امور بانوان وزارت کشور در قالب طرح‌های پیشنهادی از جمله اقدامات این اتحادیه در استان بود.

در این نشست چند تن از مدیران موسسات مازندران هم نظرات خود را درباره تغییر ادغام مطرح کردند و به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha