هنیه: ما در خطرناکترین مرحله درگیری با رژیم اشغالگر قرار داریم
کد خبر: 3904681
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

هنیه: ما در خطرناکترین مرحله درگیری با رژیم اشغالگر قرار داریم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که این جنبش فلسطینی در خطرناک‌ترین مرحله درگیری با رژیم صهیونیستی قرار دارد، اما در این مرحله کنونی به پیروزی خوشبین‎تر است.

هنیه: ما در خطرناکترین مرحله درگیری با رژیم اشغالگر قرار داریمبه گزارش ایکنا؛ به نقل از معا، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز، شنبه در سخنانی در «گردهمایی علمای امت برای یاری قدس» که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده، بر لزوم تشکیل هیئت علماء برای کار و فعالیت در زمینه پایان درگیری طایفه‌ای و مذهبی و نژادی و همچنین مقابله با طرح‌های آمریکایی صهیونیستی در منطقه تأکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد که این جنبش فلسطینی در خطرناکترین مرحله درگیری با رژیم صهیونیستی قرار دارد، اما در این مرحله کنونی به پیروزی خوشبین‎تر است.

اسماعیل هنیه در ادامه سخنان خود از علمای جهان اسلام خواست تا برای حمایت از آرمان فلسطین در این مرحله سخت و مقابله با اشغالگران، کمیته هماهنگی تشکیل دهند.

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن هشدار درباره وجود خطر و تهدید حقیقی علیه قدس و فلسطین اشغالی از جمله طرح «معامله قرن»، گفت که جنبش حماس برای مقابله با خطرات بی‌سابقه‌ای که قدس و آرمان فلسطین را هدف قرار داده، چهار اولویت راهبردی وضع کرده است.

هنیه افزود: اولین اولویت‌های حماس برای مقابله با این خطر، بازگشت وحدت فلسطینیان است. اولویت دوم بر مبنای طرح مقاومت همه‌جانبه و در رأس آن مقاومت مسلحانه برای شکست رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان و حمایت از مسجد‌الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی است.

وی تأکید کرد که تقویت هماهنگی و رایزنی با عمق عربی و اسلامی و جریان‎های امت اسلامی است؛ به خصوص اینکه معامله قرن فلسطین و امت اسلامی را با هم هدف قرار داده است. اولویت چهارم نیز پذیرفتن همه مردمی است که با طرح معامله قرن و طرح الحاق مخالف هستند.

انتهای پیام
captcha