حضور جامعه قرآنی فارس در انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی كشور
کد خبر: 3904539
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

حضور جامعه قرآنی فارس در انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی كشور

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم کشوری در تهران خبر داد و گفت: ۳۶ نفر از جامعه قرآنی استان فارس در این انتخابات حضور خواهند داشت.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم كشوری در تهران خبر داد و گفت: این انتخابات  در روزهای 21 و 22 تیرماه سال جاری برگزار شود.

وی افزود: بدین‌منظور یک هیئت 16 نفره كه 8 نفر از آنان از اعضای اتحادیه مدغم استان‌ها و 8 نفر از آنان نیز از اتحادیه مؤسسات قرآنی بوده‌اند، تشكیل شد كه اینجانب هم عضو این هیئت 16 نفره بودم و تقریبا 8 جلسه برای برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم با حضور این هیئت برگزار شد.

اسلامی ادامه داد: در روز پنج‌شنبه، 22 خردادماه جلسه این هیئت با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و مصوب شد تا انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مدغم در تیرماه برگزار شود.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس بیان كرد: یكی از نكاتی كه در این جلسات مطرح شد و همگی به توافق رسیدند، اساسنامه‌ اتحادیه بود كه 90 درصد آن تأیید شد و چند درصد دیگر آن مانده و بنا شده است تا اول تیرماه این كار تمام شود.

وی اظهار كرد: در انتخاباتی كه قرار است در تهران برگزار شود، 36 نفر از جامعه قرآنی استان فارس حضور خواهند داشت كه 18 نفر از آنان اعضای اتحادیه مدغم و 18 نفر از آنان نیز اتحادیه مؤسسات قرآنی خواهند بود.

اسلامی با بیان اینكه این انتخابات برای انتخاب هیئت مدیره كشوری اتحادیه مدغم برگزار خواهد شد، گفت: در نهایت 15 نفر كه در این انتخابات كاندید شده و حائز بیشترین آرا می‌شوند، به‌عنوان اعضای هیئت مدیریه كشوری اتحادیه مدغم فعالیت خواهند كرد.

انتهای پیام
captcha