نصب بیلبوردهای امر به معروف و نهی از منکر آغاز شد
کد خبر: 3882517
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
در آستانه نوروز در چهارمحال‌وبختیاری؛

نصب بیلبوردهای امر به معروف و نهی از منکر آغاز شد

مسئول روابط عمومی ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌از منکر چهارمحال‌وبختیاری گفت: ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان در نظر دارد در ورودی هر شهرستان بیلبوردی حاوی ترویج و تبلیغ مضامین امر به معروف و نهی از منکر نصب کند.

محمدحسین اسماعیلی‌نژاد، مسئول روابط عمومی ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌از منکر چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهار محال‌و‌بختیاری از نصب بیلبوردهای امر به معروف‌ونهی از منکر در سطح استان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز توجه به واجب فراموش شده یعنی همان امرمعروف‌و‌نهی‌از منکر بیش از پیش احساس می‌شود لذا این ستاد در نظر دارد تا در ورودی هر شهرستان بیلبوردی حاوی ترویج و تبلیغ مضامین امر به معروف و نهی از منکر نصب کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان شهرکرد بیلبوردها در ورودی‌های شهر یعنی میدان قمر بنی‌هاشم (ع) و کمربندی ۱۵ خرداد نصب خواهد شد، ادامه داد: دستور چاپ و نصب بیلبوردها امروز صادر و اعتبار لازم از ستاد کل امر به معروف‌ونهی‌ازمنکر به ستاد شهرستان‌ها تخصیص داده خواهد شد تا هر شهرستان بیلبورد مورد نظر را تهیه و در ورودی‌های شهرستان‌های ده‌گانه استان نصب کنند.

اسماعیلی‌نژاد در رابطه با مطالب مندرج در بیلبوردها اظهار کرد: از متن بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری در طلیعه دهه پنجم انقلاب بر آن تأکید داشتند جمله‌ای را که به معنویت اخلاقی بیشتر توصیه می‌کند انتخاب و بر روی بیلبوردها با طرح‌های گوناگون چاپ خواهد شد.

وی با نقل جمله‌ای از این بیانیه مهم، یادآوری کرد: ایشان فرمودند «باید امر به معروف و نهی از منکر را خودتان اقامه کنید، رواج دهید و نسبت به آن پایبند باشید، اگر نکردید خدا اشرار و فاسدها و وابسته‌ها را به شما مسلط می‌کند، یعنی زمام امور سیاست کشور به مرور به دست حجاج بن یوسف خواهد افتاد».

وی در پایان گفت: نخستین بیلبورد روز گذشته، ۱۱ اسفندماه، با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)چاپ و در محل چهارراه ابوعلی‌سینا شهرکرد نصب شد، پیش‌بینی می‌شود دیگر بیلبوردها نیز تا پایان هفته در همه شهرستان‌ها نصب شوند.

انتهای پیام
captcha