گلشاهی، مقدسی و موحدامین شانس‌های رتبه اول مسابقات قرآن
کد خبر: 3846889
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
گمانه‌زنی ایکنا از رتبه‌های برتر قرائت و حفظ کل

گلشاهی، مقدسی و موحدامین شانس‌های رتبه اول مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ با پایان یافتن مسابقات رشته قرائت تحقیق و حفظ کل چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان بازار گمانه‌زنی‌های حائزان رتبه برتر داغ شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ به اصفهان مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان لحظاتی قبل پایان یافت و گمانه‌زنی‌ها در حاشیه این مسابقات برای معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات آغاز شده است.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار ایکنا در رشته قرائت تحقیق، رقابت سختی بین حمیدرضا مقدسی از قم و هادی موحدامین از تهران برای کسب رتبه‌های اول و دوم وجود دارد. این دو با اختلاف امتیاز ناچیزی در جایگاه اول و دوم قرار دارند.
در این رشته علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، سیدمصطفی حسینی از قزوین و مختار دهقان از خراسان رضوی بالاترین نمرات را کسب کرده و به احتمال زیاد رتبه‌های عالی را کسب کنند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز رضا گلشاهی از خراسان رضوی بیشترین نمره را به دست آورده است. علیرضا سامری از خوزستان و محمد خاکپور از خراسان رضوی گزینه‌های بعدی کسب رتبه در رشته حفظ کل محسوب می‌شوند.
یادآور می‌شود، نتایج رسمی این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه که ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه یازدهم مهرماه برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha