کانون‌های مساجد ظرفیت مانور فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه را دارد
کد خبر: 3839018
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

کانون‌های مساجد ظرفیت مانور فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه را دارد

گروه فرهنگی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت‌های کانون‌های مساجد ظرفیت مانور‌های بزرگ فرهنگی و تاثیرگذاری در جامعه را دارد و باید این ظرفیت بالقوه تقویت شود.

کانون‌های مساجد ظرفیت مانور فرهنگی و تاثیرگذار در جامعه را داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز دهم مردادماه در جلسه شورای اداری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: کار در مسجد یک توفیق الهی است که اثر اخروی و دنیوی دارد و این نیت باعث افزایش و تاثیرگذاری در ایمان افراد نیز می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: رمز پایداری و موفقیت هر تشکل ایجاد آثار وجودی و نشان دادن این تاثیر‌ها در سطح جامعه است و وجود ٥٤٠ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان یعنی تاثیرگذاری مضاعف فرهنگی در سطح محلات به عینه باید دیده شود.
وی افزود: فعالیت‌های کانون‌های مساجد ظرفیت مانور‌های بزرگ فرهنگی و تاثیرگذار در جامعه را دارد و باید این ظرفیت بالقوه تقویت شود.
اسحاقی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های کانون‌های مساجد در زمینه اوقات فراغت بسیار سازنده و خوب است و در سال‌های اخیر تقدیر از این مجموعه نشان می‌دهد که فعالان کانون‌های مساجد در این موضوع کار‌های موثری انجام می‌دهند.
وی یادآور شد: همیشه برنامه‌های معرفتی تاثیر‌های خوبی در جامعه از خود نشان داده و افکار عمومی نیز این نوع برنامه‌ها را مطالبه می‌کنند.
انتهای پیام

captcha