«هوشنگ یاری» در کرسی تلاوت استانی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3725589
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

«هوشنگ یاری» در کرسی تلاوت استانی شورای عالی قرآن

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن 6 تیرماه با تلاوت هوشنگ یاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

«هوشنگ یاری» در کرسی تلاوت استانی شورای عالی قرآن

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، کرسی تلاوت اذانگاهی این ماه  شورای عالی قرآن چهارشنبه، 6 تیرماه با تلاوت سوره مبارکه دخان توسط هوشنگ یاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
این برنامه که با همکاری شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و صداوسیمای مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، از سال 93 آغاز شده و تاکنون محمدجواد پناهی(خراسان رضوی)، مسعود نیکدستی(اصفهان)، عباس هاشمی(بوشهر)، رضا محمدپور(اردبیل)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، قاسم مقدمی(خوزستان)، هوشنگ یاری(کرمانشاه)، وحید وکیلی(آذربایجان غربی)، مرحوم حسن دانش(یزد)، حامد ولی‌زاده(آذربایجان غربی)، سیدجواد حسینی(خراسان رضوی)، مسعود عنایتی‌مقدم(اصفهان)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)،هوشنگ یاری(کرمان) و ... در آن به تلاوت قرآن پرداخته‌اند.
از جمله اهداف این کرسی‌ها، استفاده از قاریان خوش‌خوان و بااستعداد اقصی نقاط کشور است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین بصورت ماهانه در مراکز استان های کشور کرسی های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌کند.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha