76 طرح عمرانی در پارس آباد مغان بهره‌برداری شد
کد خبر: 3634843
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

76 طرح عمرانی در پارس آباد مغان بهره‌برداری شد

گروه سیاست و اقتصاد: همزمان با سومین روز ازگرامیداشت هفته دولت 76 طرح عمرانی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از ایرنا، برای اجرای این طرح های عمرانی و خدماتی760 میلیارد ریال هزینه شده است.
ناصر نصیری معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل روز شنبه چهارم شهریور ماه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به منطقه مغان و شهرستان پارس آباد دارد و بزرگترین طرح های دولت نیز در این منطقه در حال اجراست.
وی پایاب سد خدآفرین را بزرگترین طرح اجرایی دولت تدبیر و امید در منطقه مغان ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح بزرگ حدود 60 هزار هکتار از اراضی دیم منطقه آبی شده و برای بیش از 26 هزار نفر نیز زمینه شغلی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: دولت برای اجرای این طرح یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی اعتبار تخصیص داده است.
نصیری با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه گفت: دولت از سرمایه‌گذاران حمایت می کند تا زمینه های شغلی مناسبی برای جوانان فراهم شود.
نصیری هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت ذکر کرد و گفت: مدیران باید تلاش کنند تا خدمات دولت به صورت مطلوب به مردم گزارش شود.
در جریان سفر معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل به پارس آباد مغان، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدا،مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی، جایگاه سوخت پروما ورزند، درمانگاه شبانه روزی اباصالح مسکن مهر پارس آباد و دهها طرح دیگر به بهره برداری رسید.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
captcha