افزایش تعاملات مؤسسه نورالیقین با ستاد امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3557968
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

افزایش تعاملات مؤسسه نورالیقین با ستاد امر به معروف و نهی از منکر

گروه فعالیت‎های قرآنی: بانوان قرآنی مؤسسه نورالیقین فعالیت‎های امر به معروف و نهی از منکر خود را توسعه خواهند داد.

مائده آل‎مرتضی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‎ای عمومی است، ولی علاوه بر این، در جمهوری اسلامی نهادهایی به طور ویژه این فریضه را دنبال می‌کنند.
وی افزود: از جمله مهمترین این نهادها ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر است که طبق آن چه در اساسنامه خود آورده، «احياء فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه اسلامي» را هدف خود می‎داند.
آل‎مرتضی گفت: موسسه نورالیقین نیز در راستای نیل به اهداف قرآنی و فرهنگی و حصول هر چه بهتر به نتایج این دو فریضه مهم در جامعه اسلامی بخصوص از طریق بانوان قرآنی با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم تعامل گسترده‎ای را آغاز کرده است.
مدیر موسسه قرآنی نورالیقین بیان کرد: پیرو این تعاملات قریب به 500 قرآن پژوه در آزمون امر به معروف و نهی از منکر شرکت و از ضابطین این نهاد اجرایی خواهند بود.
وی گفت: امید است که این موسسه با 50 شعبه در استان قم گام‎های موثری همچون گذشته در این زمینه بردارد؛ آموزش و ارتقاء سطح فرهنگی دینی اعضای محترم در خصوص دو فریضه امربه معروف و نهی‌از منکر (اهمیت‎ها و ضرورت‎ها)، شناخت  و آشنایی با آموزه های دینی در حوزه رفتاری و کرداری (فردی، خانواده)، شناخت و احصاء مصادیق امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری جلسات منظم امربه معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‎های این موسسه در این راستا است.
captcha