برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» در استان مرکزی
کد خبر: 3549876
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» در استان مرکزی

گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر»خبر داد و گفت: آخرین فرصت ارسال آثار تا پنج‌شنبه، 11 آذر ماه تمدید شده است.

محمد قربانی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» خبر داد و گفت: آخرین فرصت ارسال آثار 6 آذر ماه قید شده بود که تا پنج‌شنبه، 11 آذرماه تمدید شد.
وی بابیان اینکه تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ابراز کرد: جشنواره ابوذر در دو بخش کشوری و استانی برگزار می‌شود، همچنان در حال دریافت آثار هستیم که با به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار تعداد آثار دریافتی اعلام می‌شود.
قربانی تصریح کرد: خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط فعال در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان مرکزی می‌توانند آثار منتشر شده خود از اول فروردین ماه سال جاری تا 11 آذرماه امسال را به دفتر بسیج رسانه استان ارسال کنند.
وی محور بخش کشوری جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» را اقتصاد مقاومتی، امر به‌معروف و نهی‌ازمنکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بخش آثار خود را ارسال و برای داوری نهایی به مرکز ارسال خواهد شد.
قربانی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر باید آثار خود را در قالب خبر، یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و عکس از طریق ایمیل، شبکه مجازی ارسال کرده یا برای تحویل آثار خود حضوری مراجعه کنند.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش استانی نیز باید آثار خود را در محور آلودگی‌هوا، آسیب‌های اجتماعی، تاریخ‌نگاری در استان، سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 79 ارسال کنند.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: مراسم تجللیل از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های استانی و کشوری 16 دی برگزار خواهد شد.
captcha