انتخاب زیباترین تلاوت ترتیل و اذان در امارات
کد خبر: 3498815
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

انتخاب زیباترین تلاوت ترتیل و اذان در امارات

گروه بین‌الملل: مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات ملی زیباترین تلاوت ترتیل قرآن و اذان امارات، عصر امروز، 28 اردیبهشت‌ماه، برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی «زیباترین ترتیل» دبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «albayan.ae»، مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات زیباترین ترتیل قرآن امارات به همت مؤسسه بین‌‌المللی قرآن جایزه دبی و در مقر این مؤسسه در منطقه «الممزر» این شهر برگزار می‌شود.

در این مراسم که
بعد از نماز مغرب آغاز خواهد شد، از نفرات برتر رشته‌های مختلف این مسابقات تجلیل خواهد شد.

مرحله پایانی این دوره از مسابقات، روز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد، به‌طوری که در این مرحله 10 متسابق در بخش «نونهالان» ویژه گروه سنی کمتر از 13 سال، 10 متسابق در بخش «پسران» ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۲۵ سال، 10 شرکت‌کننده در بخش «جوانان»، 10 نفر در بخش «ائمه مساجد» و هشت متسابق نیز در بخش «زیباترین اذان» حضور داشتند.

«ابراهیم محمد بوملحه»، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی تأکید کرد: مسابقات زیباترین ترتیل که یکی از بخش‌های اصلی مسابقات قرآن مؤسسه جایزه دبی است که تجربیات گسترده‌ای در زمینه کشف و شناسایی قاریان با استعداد و نیز حمایت و تشویق این افراد در ادامه مسیر قرآنی خود دارد.

گفتنی است، مسابقات قرآنی زیباترین ترتیل در پنج بخش برگزار شد که شامل «نونهالان» ویژه گروه سنی کمتر از ۱۳ سال، «پسران» ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۲۵ سال، «جوانان»، «ائمه مساجد» و «اذان و اقامه» بود که شهروندان اماراتی و ملیت‌های مقیم امارات در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

مرحله مقدماتی دهمین دوره مسابقات ملی زیباترین ترتیل قرآن در امارات، فروردین‌ماه، برگزار شد.

مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی برای سه نفر برتر گروه‌های پنجگانه این مسابقات جوایز ارزشمندی را اختصاص داده و برای دیگر شرکت‌کنندگان نیز پاداش در نظر گرفته است.

captcha