حضور هیئتی از ستاد بزرگداشت «قاریان مهاجر الی‌الله» در مراسم تشییع «امین باوی»
کد خبر: 3385424
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

حضور هیئتی از ستاد بزرگداشت «قاریان مهاجر الی‌الله» در مراسم تشییع «امین باوی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: هیئتی از ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله در مراسم تشییع پیکر امین باوی در آبادان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیکر امین باوی، مبتهل و از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) که در فاجعه منا جان خود را از دست داد، پنجشنبه، 12 مهرماه در آبادان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

براساس این گزارش، همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر امین باوی، هیئتی به نمایندگی از ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله نیز در آبادان حضور پیدا کرده و به نمایندگی از جامعه قرآنی در این مراسم شرکت می‌کنند.

*از سمت راست محمدسعید سعیدی‌زاده، امین باوی و فواد مشعل*

محمد تقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و صالح اطهری فرد، سرپرست کاروان قرآن اعزامی به حج تمتع سال جاری به نمایندگی از ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله در مراسم تشییع زنده‌یاد امین باوی و مراسم یادبود وی حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، در فاجعه منا، حسن دانش و محسن حاجی‌حسنی کارگر از قاریان بین‌المللی قرآن و محمدسعید سعیدی‌زاده، فؤاد مشعلی و امین باوی از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) جان خود را از دست دادند.

یادآور می‌شود، پیکر محمدسعید سعیدی‌زاده و فواد مشعلی همچنان جزو مفقودین حادثه منا است و پیکر این جانباختگان قرآنی هنوز شناسایی نشده‌اند.

 

captcha