وعاظ، در ماه محرم و صفر خباثت‌های آل سعود را بیان کنند
کد خبر: 3381843
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

وعاظ، در ماه محرم و صفر خباثت‌های آل سعود را بیان کنند

کانون خبرنگاران نبأ: سخنران مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در اسلامشهر گفت: سخنرانان در ایام عزاداری ماه محرم و صفر خباثت و جنایت‌های آل سعود را برای مردم بیان کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام مصطفی حیدری، از روحانیون شهرستان اسلامشهر در مراسم بزرگداشت فاجعه غم بار منا که در مسجد صاحب الزمان باغ فیض برگزار شد، با اشاره به آیه 97 سوره مبارک مائده  گفت: کعبه و جایگاه آن خواستگاه اتحاد و همبستگی همه مسلمانان است همه انسان ها در این مکان متحد  و یک شکل اند و یک نیت دارند.

وی با بیان حدیثی از امام جعفر صادق (علیه السلام) که می فرمایند تا زمانی که کعبه برپاست دین برپاست، خاطر نشان کرد: وقتی آیات و روایات را کنار هم می گذاریم به خباثت و جنایت آل سعود و آل یهود پی می بریم. آن ها متوجه شدند که چگونه باید اقدام کنند.

سخنران این مراسم تضعیف کعبه و اعمال آن را تضعیف دین دانست و گفت: این سرزمین در حال حاضر در اختیار آل سعود و وهابیت ملعون است، دولت خبیثی که هم مسلمان کش، هم کودک کش، هم حاجی کش و حتی سنی کش است.

وی ادامه داد: امام خمینی (رحمت ا... علیه) سه عنوان برای حکومت آل سعود معرفی می کنند و می فرمایند که آل سعود اولین جریان انحرافی در اسلام، مولود انگلیس و آلت دست استکبار و صیهونیست است. خصوصیت آل سعود این است که بنا نهاده شده که بیگانگان در اسلام نفود کنند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه آل سعود لیاقت اداره امور حج را ندارد، تصریح کرد: حاجی کشی در آل سعود سابقه طولانی دارد. این حکومت بنای حاجی کشی را در ماه ذی الحجه سال 61 هجری قمری بنا نهادند، آن روزی که 30 نفر از آنان در زیر لباس احرامشان تیغ و شمشیر پنهان کردند که سید الشهداء (علیه السلام) را به شهادت برسانند.

وی اظهار کرد: امسال دو حادثه در عربستان اتفاق افتاد  که وقتی انسان این دو را کنار هم می گذارد متوجه می شود که این اتفاقات عمدی بودنش قریب به یقین اس . روز 11 سپتامبر دو جنایت رخ می دهد که یکی از آن ها از دیده ها پنهان می ماند، اولین حادثه در مسجد الحرام و سقوط جرثقیل است که بیش از 100 نفر از دنیا می روند. همزمان اما در مسجد القصی آل یهود تعدادی از مسلمانان را می کشد. آل سعود با این اقدام قصد داشت که دنیا را متوجه مکه کند.

سخنران این مراسم مسلمان کشی و شیعه کشی آل سعود را مطابق با هدف مفتی های سعودی و رژیم صهیونیستی خواند و گفت: باید همیشه بغض و کینه آل سعود و وهابیت ملعون را داشت.

وی با توجه به نزدیکی ایام عزاداری ماه محرم و صفر درخواست کرد: سخنرانان و وعاظ محترم در این دو ماه خباثت و جنایت های آل سعود برای مردم را بیان کنند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت فاجعه غم بار سرزمین  منا به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

بابک معصومی

captcha