پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی عروج اعضای کاروان قرآنی
کد خبر: 3377554
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
اختصاصی ایکنا/

پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی عروج اعضای کاروان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی عروج پنج عضو کاروان قرآنی اعزامی به حج در فاجعه منا، عباس سلیمی، استاد و پیشکسوت قرآنی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پی عروج پنج عضو کاروان قرآنی اعزامی به حج در فاجعه منا، عباس سلیمی، استاد و پیشکسوت قرآنی پیام تسلیتی صادر و این پیام را برای انتشار در اختیار ایکنا قرار داد که متن پیام بدین شرح است:
خاندان والامقام قرآنیان سرافراز و مهاجر الی‌الله، سلام علیکم بما صبرتم! اگرچه سراسر ایران اسلامی در پی وقوع فاجعه غمبار منا که از رهگذر سوء‌مدیریت سیاه و شوم آل‌سعود رخ داد به سوگ نشسته و در این مصیبت جانکاه، جمعی از قهرمانان قرآنی و مهاجرین الی‌الله نیز در جوار بیت‌الله الحرام به دیدار صاحب البیت نائل گشتند، لکن به موازات آرزوی رفعت درجات آن عزیزان سفر کرده و عرض تسلیت و تعزیت به محضر مبارک شما خانواده‌‌های صبور و مقاوم، مستحضر باشید که بنابر فرمایش پیامبر خاتم‌(ص)‌، کیفیت رحلت و برانگیخته شدن و عبور از صراط، توسط حاملان قرآن و عزیزان شما به مانند انبیاء الهی بوده و آنان در یوم‌الجزاء، سربلند و سرافراز از شفاعت قرآن، از عرش الهی ندای اقرأ و ارقه دریافت نموده و در والاترین درجات و مراتب فردوس برین استقرار خواهند یافت و این در حالیست که دشمنان قرآن و آل‌سعود به سبب جنایات عدیده و ستمگری‌های فراوان‌، مُهْطِعِینَ مُقْنِعِی رُءُوسِهِمْ! گرفتار عذاب الهی خواهند بود.
سلام و درود فراوان بر عزیزان قرآنی شما، آن روز که دیده به جهان گشودند و آن لحظه‌ای که به دیدار معبود شتافتند و هنگامی‌که در روز قیامت، برانگیخته می‌شوند!
یاد و خاطره آن قرآن‌باوران قرآن‌یاور، هرگز از صفحه تاریخ این کشور و این ملت محو نخواهد شد.
خادم القرآن/ عباس سلیمی

در فاجعه منا به تاریخ دوم مهرماه 94 حسن دانش، محمدسعید سعید‌ی‌زاده، امین باوی، محسن حاجس‌حسنی کارگر، فواد مشعلی پنج تن از اعضای بیست نفره کاروان قرآنی اعزامی به حج نیز به رحمت ایزدی پیوستند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۳
0
0
احسنت بر استاد قرآن کریم حاج عباس سلیمی عزیز
سعید
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۵
0
0
و خدا را شاکریم که باز گشت سالم تنی چند از اساتید قرآنی به میهن اسلامی مرحمی بود بر دل داغدار ما...
captcha