مسئولان شأن خانواده‌های شهدا را حفظ کنند
کد خبر: 1427319
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
امام جمعه کمیجان:

مسئولان شأن خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

گروه اجتماعی: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی می‌بایست دین خود را ادا کنند؛ لذا مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان امروز، 17 تیر در دیدار با خانواده معظم شهدای روستای امامزاده عباس(ع) این شهرستان با بیان اینکه عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: به همین علت ما به‌عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور در منزل شهدا می‌دانیم.

وی با تأکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، افزود: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی می‌بایست دین خود را ادا کنند؛ لذا مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

جواد اتابکی، بخشدار میلاجرد نیز در این دیدار، گفت: حضور در خانه پر‌نور شهدا برای ما توفیق بزرگی است که نصیب‌مان می‌شود و ما روح خود را با این دیدارها متبرک می‌سازیم.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: شهادت یعنی فداکاری در راه آرمان‌های بلند الهی و انقلاب اسلامی به ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت و اطمینان ایستاده است.

captcha