انسجام نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» مشهود بود
کد خبر: 4211723
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
نماینده ولی فقیه در سمنان:

انسجام نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» مشهود بود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی عملیات وعده صادق را انتقام ملت، سپاه و نیروهای مسلح از خون شهدای مقاومت دانست و گفت: انسجام و هماهنگی نیروهای مسلح در این عملیات کاملاً مشهود بود.

ارسالی// انسجام نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» مشهود بود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دوم اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تشکر کنیم، چراکه این عملیات به اندازه عملیات طوفان الاقصی اهمیت داشت. 

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق انتقام ملت، سپاه و نیروهای مسلح از خون شهدای مقاومت بود، اظهار کرد: انسجام و هماهنگی نیروهای مسلح در این عملیات کاملاً مشهود بود. 

امام جمعه سمنان به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: ایشان در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه، پنج ویژگی برای سپاه اسلام بیان می‌فرمایند و آن‌را دژ محکمی برای عموم مردم در سایه خداوند متعال می‌دانند و سپاه را زینت فرمانروایان و کارگزاران حکومت و موجب عزت دین عنوان می‌کنند. 

وی با بیان اینکه عملیات اخیر سپاه علیه رژیم صهیونیستی، بسیاری از شبهات مردم کشورهای عربی در خصوص نقش ایران در حمایت از مبارزان فلسطینی را برطرف کرد، متذکر شد: امروز حتی دشمنان جمهوری اسلامی به توانمندی نظامی و دفاعی اعتراف می‌کنند. 

مطیعی به تلاش‌های شهید سلیمانی در سپاه پاسداران به‌ویژه در میدان مبارزه با صهيونيست‌ها اشاره کرد و افزود: امروز توقع مردم از سپاه و پاسداران بسیار بالاست، چراکه این نهاد مملو از شخصیت‌هایی مانند شهیدان سلیمانی، موسوی چاشمی و زاهدی است. 

نماینده مقام معظم رهبری در سمنان حرکت مستمر در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهمترین وظیفه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران برشمرد و گفت: شهید سلیمانی بر حفظ معنویت و اخلاص در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سال‌های دفاع مقدس تأکید داشتند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به روز بزرگداشت سعدی و تأکید بر انس با گلستان سعدی اشاره کرد و ادامه داد: اشعار سعدی حاوی نکات و مضامین دینی، اخلاقی و آموزنده است. 

مطیعی با اشاره به معنویت شهدای هشت‌ سال دفاع مقدس گفت: شهدا مصداق بارز خودسازی و رهایی از نفس بودند و توانستند به درجات اعلای آدمیت دست یابند. 

امام جمعه سمنان هرگونه تمایل به غیرخدا را مصداق «شهوت» دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر نورانی شهدای انقلاب اسلامی گام برداریم. 

یادآور می‌شود، در این دیدار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم(عج) استان، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان و مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha