درخواست شیخ سلمان از خانواده‌های زندانیان سیاسی بحرین برای اقدامات حقوقی
کد خبر: 4211226
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

درخواست شیخ سلمان از خانواده‌های زندانیان سیاسی بحرین برای اقدامات حقوقی

شیخ علی سلمان روحانی زندانی بحرینی در پیامی اعلام کرد: موفق‌ترین و مناسب‌ترین کار برای آزادی دیگر زندانیان سیاسی، ادامه دادن به اقدامات سیاسی و حقوقی است که رهبری آن باید به واسطه خانواده‌های زندانیان باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق در این پیام که از زندان مرکزی «جو» صادر شده اعلام کرد: کشورها ساخته شده و پیشرفت کرده‌اند و با همبستگی، همکاری، گفت‌وگو، تساهل و پذیرش طرف مقابل، بحران‌ها پشت سر گذاشته شده است. 

وی افزود: می‌توان تهدید پیامدهای ناآرامی‌ها در منقطقه را به فرصتی داخلی تبدیل کرد که نتیجه آن رضایت ملت بحرین در چارچوب‌های قانونی باشد.

شیخ علی سلمان در ادامه پیام خود گفت: بدون شک هیچ مشکلی حل نشدنی نیست، گفت‌وگوی سازنده و جدی و همکاری با یکدیگر می‌تواند همه مسائل و چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی حال و آینده را حل کند. به ویژه اگر نیتهای صادقانه همه برای دستیابی به ثبات، توسعه و رفاه وجود داشت باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حمایت و همدردی جامعه با زندانیان موضوعی ثابت و روشن است و شادی شدید جامعه از آزادی‌های اخیر زندانیان سیاسی این موضوع را نشان می دهد، تصريح کرد: موفق‌ترین و مناسب‌ترین کار برای آزادی دیگر زندانیان سیاسی، ادامه دادن به حرکت سیاسی و حقوقی است که رهبری آن باید توسط خانواده‌های زندانیان باشد. ضمن اینکه جنبه مسالمت‌آمیز این تحرکات نیز باید حفظ شود و اینکه درخواست آزادی زندانیان در قالب یک مسئله حقوقی و انسانی که باید فوری به سرانجام برسد، دنبال شود. 

انتهای پیام
captcha