نشانه گرفتن عفت زنان از ترفندهای اصلی دشمن است
کد خبر: 4210772
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
امام جمعه خدابنده:

نشانه گرفتن عفت زنان از ترفندهای اصلی دشمن است

حجت‌الاسلام سید‌علی موسوی گفت: نقش زنان در جامعه زیربنایی و استراتژی است که دشمن هم در اغتشاشات اخیر آن را مایه و ابزار خود برای براندازی نظام و انقلاب استفاده کرد که به حول قوه الهی و بصیرت مردم و زنان جامعه، در این راه هم ناکام ماندند.

نشانه گرفتن زنان از ترفندهای اصلی دشمن در ایجاد اغتشاش در کشور استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌علی موسوی، امام جمعه خدابنده، امروز، ۲۸ فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر گفت: لازمه قوی شدن ایران قوی شدن مدارس است که باید به این موضوع توجه ویژه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش کامل‌ترین سند موجود است که در آن تمام نیازها پیش‌بینی شده است، ادامه داد: باید همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم در تحقق آن کمک کنند.

موسوی با توضیح اینکه مسئولیت اداره کشور در آینده نه چندان دور به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد، تصریح کرد: با توجه به این موضوع همه در آموزش‌ و پرورش دانش‌آموزان سهیم هستیم.

امام جمعه خدابنده ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر به نقش و جایگاه زنان در زمان انقلاب اشاره کرد و گفت: نقش زنان در جامعه زیربنایی و استراتژی است که دشمن هم در اغتشاشات اخیر آن را مایه و ابزار خود برای براندازی نظام و انقلاب استفاده کرد که به حول قوه الهی و بصیرت مردم و زنان جامعه، در این راه هم ناکام ماندند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خدابنده ضمن تبیین اقدامات انجام شده در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی، با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش که بیانیه و راهبرد این سند که بیشتر مؤلفه‌های دینی و مذهبی را در پی دارد، گفت: در فصول این سند ۹۲ بار به اصول دین و اصول مذهب اشاره شده است و تمام مشتقات و مفاهیم آن مرتبط با امور دینی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی ما تربیت افراد براساس مفاهیم این سند است، اظهار کرد: یکی از اصول تربیتی برای فرزندان، معرفی الگو بوده و مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین پتانسیل و بستر برای ترویج مسائل تربیتی است.

انتهای پیام
captcha