واکنش جنبش فلسطینی و مردم غزه به پاسخ پهپادی و موشکی ایران
کد خبر: 4210313
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

واکنش جنبش فلسطینی و مردم غزه به پاسخ پهپادی و موشکی ایران

درحالی که جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، حملات بی‌سابقه ایران به اراضی اشغالی را نقطه تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی برشمرده مردم فلسطین در نوار غزه این حمله و پاسخ ایران را می‌ستایند و به انتقام از شهدای فلسطین و همه شهدای مقاومت امید بسته‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات بی‌سابقه ایران به اراضی اشغالی نقطه تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی و به نفع گروه‌های مقاومت است. پیامدهای این حمله فشاری بر رژیم صهیونیستی برای توقف نسل‌کشی در غزه خواهد بود، به‌ویژه اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش فهمیده‌اند هرگونه تنش در منطقه، جنگی منطقه‌ای را به وجود خواهد آورد که پایگاه‌ها و منافع آن‌ها طی این جنگ امن نخواهند بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم اشغالگر بعد از اینکه قدرت بازدارندگی خود را تا ابد از دست داد و در مقابل مقاومت در غزه و جبهه‌های دیگر سقوط کرد، هرگز نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

 به گزارش خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه نیز مردم فلسطین بی‌صبرانه منتظر  پاسخ پهپادی و موشکی ایران از  چند کشور عربی و اسلامی محور مقاومت در چارچوب اجرای  تهدیدهای صریح خود برای پاسخ به رژیم اشغالگر اسرائیل بودند.

ارتش اسرائیل تأکید کرد تا این لحظه انتظار چنین پاسخی را نداشت و نمی‌داند این عملیات چگونه به پایان می‌رسد، در حالی که آمریکا می‌گوید این عملیات فقط علیه پایگاه‌های نظامی خواهد بود.

خبرنگار العالم گفت: مردم فلسطین در نوار غزه این حمله و پاسخ ایران را می‌ستایند و به انتقام از شهدای فلسطین و همه شهدای مقاومت امید بسته‌اند، و چندین پهپاد و موشک در آسمان فلسطین اشغالی خودنمایی کرد.

وی افزود: مردم فلسطین به شدت کشورهای عربی که حریم هوایی خود را بسته و برای رهگیری پهپادهای ایرانی که از فراز سرزمین‌های آنها به سمت اسرائیل می‌گذرد، اعلام آمادگی کردند؛ محکوم کردند و خیابان‌های غزه نیز شاهد قدردانی ملت فلسطین از عملیات ایران است.

انتهای پیام
captcha