مدرسه شهدای سلامت بیجار در طرح «زندگی با آیه‌ها» برتر شد
کد خبر: 4209625
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

مدرسه شهدای سلامت بیجار در طرح «زندگی با آیه‌ها» برتر شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش استان کردستان گفت: مدرسه شهدای سلامت بیجار در طرح «زندگی با آیه‌ها» در زمینه تعداد ثبت‌نام و میزان مشارکت دانش‌آموزان در آزمون برتر شد.

شرکت در طرح زندگی با آیه‌ها

مهدی انور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: طرح «زندگی با آیه‌ها» از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کردستان آغاز شد.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری بسیار خوب دانش‌آموزان کردستانی در این طرح قرآنی افزود: برای مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در این طرح قرآنی ثبت‌نام از طریق سامانه نورینو وزارت آموزش‌و‌پرورش استان صورت گرفت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: مدرسه شهدای سلامت بیجار به عنوان مدرسه برتر کشور در طرح زندگی با آیه‌ها(مسطورا) در زمینه تعداد ثبت‌نام و میزان مشارکت دانش‌آموزان در آزمون شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه همه 276 دانش‌آموز این آموزشگاه از طریق نورینو در این طرح ثبت نام و در آزمون‌های دوره‌ای شرکت کرده‌اند، افزود: این مهم با تلاش‌های ناهید حنیفی و رقیه خورشید، مدیر و معاون پرورشی و همراهی سایر عوامل آموزشگاه محقق شده است.

انور ضمن تبریک این موفقیت معنوی به همکاران فرهنگی این مدرسه گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیون ريال پاداش به عنوان کمک هزینه خرید تجهیزات تقدیم این آموزشگاه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha