اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4208976
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم را در استان اعلام کرد و گفت: 91 معلم برتر استانی و شهرستانی در این هفته تجلیل می‌شوند.

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ایمان سبحان‌نژاد، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 18 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هفته معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از طلایه‌داران علم و دانش است که برای هدایت نسل‌های آینده تلاش جهادی دارند.

وی با بیان اینکه تکریم مقام معلم، تکریم سفیران صداقت و پاکی‌ها و کلید واژه تحول در آموزش و پرورش است، افزود: معلم باید در اوج باشد تا دانش‌آموز فاتح قله‌های دانش، معرفت، مسئولیت پذیری، کرامت و انسانیت شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای هفته تکریم مقام معلم از روز ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در کهگیلویه‌وبویراحمد با تشکیل ۵ کمیته اجرایی پیش بینی شده است.

سبحان‌نژاد با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۹۱ مدیر، معلم، معاون، مراقب سلامت، راهبر آموزشی، معلم یار و مشاور در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ نفر معلم به استان راه یافته‌اند که سه نفر از آنان به عنوان معلم نمونه استانی معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: در گروه مدیران، معاونین، مراقبین سلامت و مشاور از ۵۱ نفر واجد شرایط  پس از بررسی مستندات و ارزیابی در مرحله استانی تعداد ۵ نفر از آنان که بالاترین امتیاز را در مرحله استانی کسب کردند به عنوان منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند که طی تمهیدات و مقدمات لازم و اطلاع رسانی انجام گرفته از سوی ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش استان در تاریخ ۲۸ فروردین سال جاری جهت شرکت در مرحله ارزیابی کشوری حضور پیدا خواهند کرد.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «امداد‌های غیبی» ویژه فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان  تا  ۱۰ اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام در سامانه ضمن خدمت، فرصت دارند. این آزمون روز ۱۲ اردیبهشت همزمان با آغاز هفته معلم برگزار خواهد شد.

سبحان‌نژاد غباررویی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، برگزاری همایش‌های استانی و شهرستانی، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران، تشکیل میز خدمت با حضور مسؤلان آموزش و پرورش در میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه، تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی، پژوهشگر، هنرمند و ورزشکار و برگزاری دوره ضمن خدمت از کتاب امامت و رهبری استاد شهید مطهری را از جمله برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم اعلام کرد.

همچنین، قاسمیان، معاون آموزش نیروی انسانی و مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست گفت: مهم‌ترین شاخصه انتخاب معلم نمونه از بین همکاران داوطلب، متناسب با شیوه‌نامه براساس شاخص‌های کمی و کیفی و در حیطه‌های عمومی و اختصاصی است که بی‌شک جلوه‌های ویژه معلمی و از خودگذشتگی و خدمت جهادی و خیرخواهانه از شاخصه‌های بارز این فرایند است.

انتهای پیام
captcha