دوره طرح ملی تربیت مربیان قرآنی در شاهرود برگزار می‌شود
کد خبر: 4208582
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

دوره طرح ملی تربیت مربیان قرآنی در شاهرود برگزار می‌شود

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری دوره طرح ملی تربیت مربیان قرآنی (بشری) در شاهرود خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان 15 فروردین از برگزاری طرح ملی بشری به مدت سه روز شامل دو روز آموزش تئوری و یک روز آزمون صبح و عصر در شاهرود برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این دوره را روزهای سی‌ام و سی و یکم فروردین و زمان برگزاری آزمون را اول اردیبهشت برشمرد و افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره تا 48 ساعت قبل از برگزاری دوره فرصت ثبت‌نام دارند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط شرکت در این دوره به سایت حمد مراجعه کنند.

نورمحمدی با تأکید بر اینکه برگزاری این دوره موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامع القران خواهران شاهرود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود است، اظهار کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی ثبت‌نام با شماره تلفن 09192769194 تماس بگیرند.

به گفته وی؛ شهرستان شاهرود پس از سمنان و دامغان سومین شهرستان میزبان برگزاری دوره آموزشی تربیت مربیان قرآن (بشری) است که آموزش به روش نوین و آکادمیک، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

انتهای پیام
captcha