جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مهندسی نسل‌کشی است
کد خبر: 4207179
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مهندسی نسل‌کشی است

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، جنایات بی‌سابقه اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را مهندسی در نسل‌کشی توصیف کرد و گفت: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد، تنها یک کشتار نیست، بلکه مهندسی در نسل‌کشی است.

مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، دوشنبه‌شب، ششم فروردین ماه در مراسم ویژه ماه مبارک رمضان در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفای غزه و هتک حرمت به نوامیس مسلمین، جنایات بی‌سابقه اخیر را مهندسی در نسل‌کشی توصیف کرد و گفت: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد، تنها یک کشتار نیست، بلکه مهندسی در نسل‌کشی است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ابتدا مناطق مسکونی را بمباران می‌کند. بعد از اینکه تعداد زیادی کشته و مجروح بر جای گذاشت، طبیعتاً مجروحان به بیمارستان منتقل می‌شوند، آنگاه بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند. وقتی کشته‌ها دفن شدند، قبرستان‌ها را هم بمباران می‌کنند و این یک مهندسی در نابودگری است.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد اظهار کرد: در چند ماه اخیر، رژیم سفاک صهیونیستی مدرسه‌ها و کتابخانه‌ها را منهدم کردند. زیرساخت‌های شهری مثل آب و برق و... را نابود کردند. از طرف دیگر مسیر کمک‌رسانی به مردم را می‌بندند و وحشیانه‌ترین نوع قتل عام در غزه در حال وقوع است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه رژیم غاصب در ابتدا قصد داشت با این بمباران‌ها مردم را کوچ اجباری دهد، ولی با مقاومت بی‌نظیر مردم غزه مواجه شد، عنوان کرد: مقاومت مردم به گونه‌ای است که تحت بی‌رحمانه‌ترین جنایات هم حاضر به ترک سرزمین خود نشده‌اند، حتی بچه‌های کم‌سن و سال آنها هم رجزخوانی می‌کنند.

وی با اشاره به فریاد «یا للمسلمین» مردم غزه گفت: پیامبر(ص) فرمودند: اگر کسی فریاد یاللمسلمین را شنید و کاری نکرد، مسلمان نیست. اگر بی‌تفاوت باشیم، آیا خدا ما را عقاب نمی‌کند. در 75 سال گذشته، 50 هزار نفر از مردم این منطقه شهید شده‌اند این در حالی است که تنها در این چند ماه اخیر، نزدیک به 40 هزار شهید بر جای مانده است. نهادهای بین‌المللی اعلام کردند به‌زودی در غزه قحطی رخ می‌دهد و قحطی یعنی کار به جایی برسد که مردم مجبور باشند گوشت مردار بخورند، بیماری‌های خطرناک شایع شود و این مردم در چنین وضعی از بین بروند. آن‌وقت مسلمانان دنیا دارند به زندگی‌شان می‌رسند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد خطاب به مؤمنان گفت: مناجات و اشک ما زمانی ارزش دارد که اشکی هم در مظلومیت این مردم بی‌دفاع بریزیم و اقدامی در کمک به آنها داشته باشیم. مؤمنان باید امیرالمؤمنین را الگوی خود قرار دهند که فرمودند: خلخال از پای زن یهودیه درآوردند و کسی کاری نکرد، در این غصه اگر انسان مؤمنی بمیرد، جا دارد. حال که این جنایت در حق مسلمانان غزه توسط یهود صهیونیست انجام می‌گیرد، باید چه گفت.

وی در پایان خطاب به مردم و مسئولان اظهار کرد: باید کاری کرد، تجمع، راهپیمایی، کمک‌رسانی... هر کاری از دست کسی برمی‌آید باید انجام دهد. آیا می‌ترسید که جشن و نوروز ما خراب شود. مگر خدا ناظر بر اعمال ما نیست. آیا از قهر خدا نمی‌ترسیم.

انتهای پیام
captcha